Thursday, March 23, 2006

De Beers Party with Vivica...

On March 22nd De Beers had a cocktail party with Vivica Fox as the special guest. You can check out some pictures of her and Tichina Arnold below. Since Vivica had her surgery her face looks more masculine to me, the surgery definitely didn't improve anything. She was prettier before. But with that said, I think she looks nice at this event...



21 comments:








WTF??

said...

Vivica was so much prettier without this mess. When will black people realize we can't do plastic surgery. The entire Jackson clan should serve as warning.





Anonymous

said...

Why would a woman who was that gorgeous to begin with ever EVER touch her face?? Hollywood has even begun to drive black women insane.





Anonymous

said...

^Cosign. If her plan was to look and become a black barbie, it worked. Because she looks like she's made straight outta plastic.
Oh well. Pam on the other hand, my bad Tichina Arnold, looks good. Hell, standing next to Vivica makes anybody look 100x better.





Anonymous

said...

VIVICA WAS NOT SECURE WITHIN HER SELF. SHE HAS MESSED UP BIG TYME!





Anonymous

said...

She looks like a man in drag......Black Woman don't buy into the bollywood bullshit.....





Anonymous

said...

Vivica leave the Botox alone sista, i know your face hurts when you smile.





James

said...

Why the fur. Isn't it hot in Beverly Hills?





Toya

said...

4GET Vivica! look at that cake,lol..hmmm,looking good.





Anonymous

said...

ACTUALLY KNOW IT WAS NOT HOT IN BEVERLY HILLS! IT'S BEEN COLD IN CALI TRUST!





Anonymous

said...

Looking like Lil' Kim's big sister...damn shame





Anonymous

said...

She looks like a rupal wannabe.





Anonymous

said...

I AGREE WITH YOU ALL...VIVICA ALONG WITH LIL KIM LOOKS SO DAMN HORRID...SOMETIMES WHEN I LOOK AT THEM I GET SO UPSET..I'M LIKE DAMN YALL WERE PRETTY AT FIRST WHAT THE HELL MADE YALL WANNA DO THAT???...AND THEY POSING LIKE EVERYTHING AIIGHT...THEY NEED SERIOUS HELP...





zillz aka tie granny up

said...

HAHAHAHAHA..the top of vivica's face doesn't move. only her mouth. she has the same emotion in every picture since Fiddy poked her.





Rockstar

said...

I think Vivica looks good. Her face does look like she had plastic surgery, but she is definitely no Latoya jackson lol





Jennifer

said...

Hot damn, she almost looks human!





MahoganyGirl.com

said...

I agree. Black women don't need to get plastic sugery.. Women period need to stop that shit. It's not cute at all. They don't think about the fact that they will still age and it looks crazy when their face starts to change. Its not natural.

I've had some self esteem issues in the past but dam.. What happen to just eating a tub of ice cream and pigging out when you get depressed.. LOL





Anonymous

said...

I am all for plastic surgery but don't act like you aint have no work done. That shit drives me mad. Her and lil kim have large enough lips. Leave that shit for those white girl that need the help.





MahoganyGirl.com

said...

LOL^





Anonymous

said...

Ok???? lol Why would a sister ever do anything to her lips??





Anonymous

said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Chevrolet truck 134a retrofit





Anonymous

said...

What a great site capital one pay bills online Valium information and buy valium including valium persistent surveillance dissemination system psds business insurance advice