Wednesday, March 29, 2006

"ATL" Atlanta Premiere...

Check out some pictures from the "ATL" movie premiere in Atlanta on March 28th. Celebrities in attendance included Serena Williams, D4L, Big Boi, T-Boz, Michael Vick, Bobby Valentino, Jeezy, TI, Lauren London, Meagan Good, and others...




29 comments:








Anonymous

said...

The Laffy Taffy man is getting on my nerves.

T-Boz and Takeo look cute.

That so sweet to see Tip with his nana as his date. Awww...

Megan Good look like she just got off the Marta and joined them.

Jason Weaver has a cute little son but damn he needs to go to the sa,e dermatologist Cube and them went to. He look old.

Jazze Pha has got to lose some weight. He look like he bout to bust.

Lauren London has came a long way since Pharrell's "Frontin" video.

Serena looks like a tranny with a short Hefty bag on.

The Twins look like that tall chick on Cuts.

Ron Mexico...where you been???





Anonymous

said...

WHO ARE ALL THE DL'S AT THIS FUNCTION OH MY GOD!!!!!!!





Nee

said...

Jason Weaver looks like he's on that SHIT! LOVE T-Boz' hair...





Anonymous

said...

Jason Weaver looks like shit!!!!!!!!!! Who is the guy in the green with the doo rag on?





The Chocolate Beauty

said...

^^^^^ Thats Trey Songs with the doo rag on.





Anonymous

said...

JASON, I MISS YOU BOO!!!





Anonymous

said...

My man TI of course is looking like tha bomb.

T-boz looks really cute, her hair is bangin.

Megan, Lawd knows you need to sit down some where i can't stand yo azz.

Poor Jazze Phat, looking like humpty dumpty.

Jeezy, that's my boy...

Trey Songs, you look a mess take off the shades and head rag, and maybe you will look more presentable.

Booby V and big Boi is in the building.





Anonymous

said...

trey songs is so weak





littleGirl

said...

Trey is givin us crackhead chic, and m.good has on a track suit at a movie premire, ha!!





Anonymous

said...

Jason looks like one of those kids who have the "get old fast" disease..Progeria. Seriously, how old is dude?
He's wrong for that pink ass blazer too. His son is a cutie though.





Anonymous

said...

Dude from D4L, shameless. And stop doing that wack ass dance!
There was a time when I was feeling Trey Songz, not so much lately.
Pharell "Frontin", dang that's where I saw Lauren London before.
T.I. rockin the Easter colors early. But that's cool, I still luv him.
Serena's covered up...Praise Jehovah! See Serena it's not that hard to be classy.





Anonymous

said...

What happened to Jason Weaver...he use to be really cute.





Anonymous

said...

meagan good needs a new style because she wears track suit everywear and who is the guy with the black suit on beside jezzy. the d4l boy needs to seat his butt down but micheal vick look good. damn money does change people example lauren london





Anonymous

said...

the guy in black beside Jeezy is Dallas Austin--Chili's baby daddy





Anonymous

said...

which one is lauren london?? is she the one with short short grey dress?





Anonymous

said...

Meaghan looks like she's going to Target. Didn't velour sweat suits go out of style with J-Lo's I'm Real??





Anonymous

said...

IS THAT A T-SHIRT DRESS SHE HAS ON???? BOO!





Anonymous

said...

Anon 8:18. You took the words right out of my mouth. Megan is always rocking a velour sweat suit and they are so so played out, just like herself.





sharonda

said...

Lawd look at Gaybo..seriously that dude is gay and I dont care what yall say.

The more i look at trey songz he look gay too.

damnit yo fa real.

ti looking cute.





Anonymous

said...

Jason Weaver looks like he's been using Bobby and Whitney's bathroom to freshin up. He looks like and dope fiend.





Anonymous

said...

Dang i do remember lauren london from frontin....she is sooo pretty.. im glad theres a new bitch in town.





Anonymous

said...

BURN EVERY DOO RAG IN THE WORLD, COME ON NOW TRE SONGZ......ENOUGH ALREADY DAMN.





Anonymous

said...

Very nice! I found a place where you can
make some nice extra cash secret shopping. Just go to the site below
and put in your zip to see what's available in your area.
I made over $900 last month having fun!
make extra money





Anonymous

said...

Meagan Good is pure trash. :-)





Anonymous

said...

My baby Mike Vick gone always be fine like in this picture!!!!!!!!!!!





Anonymous

said...

g love and special sauce





Anonymous

said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Gxwh35f ge water filter health+indiana+insurance+keyword Biodiesel umrustung mercedes benz state tax forms arizona Girard apartments inc nm Parts for troy-bilt pressure washer How to beat any opponent at tennis Peugeot car credit celexa repalcement





Anonymous

said...

Very cool design! Useful information. Go on! »





MURDER INC_LOVER

said...

HEY WELL ABOUT THE MURDER WHEN IT WAS HOT I THOUGHT THAT WAS FUCKD UP SO WHOEVER WROTE IT KISS MA ASS U MOTHAFUCKERS FUCK U!!!!!!!!!!! THE INC IS STILL HOT CAUSE IF U DIDNT KNOW THEN SEE HOW MANY COPISE DID LLOYD SELL THE NUMBERSE TELL EVERYTHING AND JA RULE IS GONNA COME OUT W/ HIS NEW ALBUM ON JUNE 26tH ALSO ASHANTI WILL COME OUT W. ONE THIS YEAR SO IF U AINT KNOW SHIT DONT FUCKIN TALK CAUSE ILL SIT U THE FUCK DOWN AIGHT GET IT STRAIGHT ...............MURDER INC BITCHES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FO LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MPIRE MPIRE