Wednesday, March 01, 2006

Are 50 Cent & Olivia "Best Friends"???

Click the link below to listen to a song from 50 Cent and Olivia called "Best Friend". 50 Cent put his singing voice to use on this song. It's not a bad song at all. It was released as a promotional single for Olivia. It's real cute and catchy, but I'm wondering is it enough to finally jumpstart Olivia's career???


26 comments:








callejera

said...

they jus frins. if it was 50 and ballerina p u'd b like yeah they are frins when ''they'' cude b the ones messing around





zillz aka tie granny up

said...

he pokin' it. she'll still flop.
but yeah ballerina P is jealous of their closeness.





Anonymous

said...

thats been out for a while her.. i like it alot





Pink-Diamondz

said...

I love this song lol i been listening to it for a while now and i'm def not a gunit fan but i like this song they should make a video for it.





Anonymous

said...

I LOVE THIS SONG. WHEN IS OLIVIA COMING OUT? IT IS PAST DUE! THE GIRL GOT CHOPS! SO?





Mid-Day TanRenee'

said...

I like it. I used to love that song she had, I'm about to bizzounce....that was the joint!





Anonymous

said...

the songs kris till....i dont really like oliva though





Anonymous

said...

How many's singles will he release from this chick? If he really wants someone to believe she can carry her own weight then him and the rest of G-Unit should stop jumping on her shit! If this song does anything it will be because 50 is on it with her!





shay

said...

I like it, maybe this will be the one that gets her cd released.





darknlovely

said...

i am so sorry i just dont like olivia she reminds of something that we already have seen. she need to change her image. and get from under 50 cent. she needs more personality. right now she is just boring





Michelle

said...

I liked her first CD a lot. She's gotten cocky since she's been with the G-Unit and it makes her very unappealing. I mean yeah 50 is cocky too...but he earned it by selling lots of records. She on the other hand hasn't proven herself. I agree she does need a image make over cause now she look like a tranny..which is not good because she's actually really pretty but with all that stage makeup and them awful wigs thats the end result.





chrissy

said...

i guess i'm the only one who hates this song and can't stand to hear either of them sing. since when did 50 become an r&b artist? he's garbage. olivia's first cd was good, not great, but acceptable. don't really care for her anymore or for 50's singing. he jacked ja rule for his style as far as i'm concerned.





hhhmmm

said...

lol, i agree with Chrissy, i neva thought 50 cent would do that after all his bashing, i also don't like Olivia's voice on it either but i guess thats just me, gud song though





pizzazzsales.com

said...

she's a beautiful girl. pizzazzsales.com





Anonymous

said...

Her face is too matte'd out sometimes, looking like a fierce lion/drag queen, but she's got style, But I agress, she does need to grind it out and step her game up. Get ON, for real this time, I mean dang, don't perpetrate to be the flyest and you Ms. One hit Wonder.





Anonymous

said...

SHE CAN SING BUT NO MATTER HOW MUCH MAKEUP THEY PILE ON HER FACE...SHE STILL RESEMBLES A TRANSVESTITE TO ME....





Anonymous

said...

WTF OLIVIA PROLLY LOOKS TOTALLY DIFFERENT W/O ALL THE M.A.C & CAN SOMEONE EXPLAIN WHY HER HAIRLINE APPEARS TO BE BACKING UP OFF HER FACE???





Anonymous

said...

She does have a lazy eye issue sometimes, but I think she is pretty. All the make-up is just a Hollywood thing. If she was smart she would just let 50 hit and live off of being his chick.





mike.y.

said...

Why on this site all good looking black females have to be men??? So Stupid!It's true though alot of the hottest black females have big foreheads..lolol





Anonymous

said...

agree wit whoeva.
this chica look like a chico
noimean?





Anonymous

said...

her facial features are jus wayyyy 2 strong for me





Anonymous

said...

DAMN WHY ARE YALL TALKING ABOUT HER HAIR??? HER SHIT LOOKS NICE 85% OF THE TIME AND SHE SWITCHES HER SHIT UP LIKE A BLACK GIRL SHOULD!





Anonymous

said...

Chrissy I thought I was the only one who realize that 50 is singing in this song, when just 3 years ago he was bashing Ja for singing R&B so he just made himself look dumb because he talk all that junk about Ja and hes doing the same thing





Money

said...

Hi Blogger,

I liked your blog especially cause I could finally absorb some well written info about this topic.

Regards,
start online business





Anonymous

said...

I THINK THE SONG WAS GOOD AND THAT YOU GUYS SHOULD STOP HATTIN ON OLIVIA JUST CAUSE SOME OF YOU ALL DONT GOT WHAT SHE GOT, THAT DONT MEAN YOU GOT TO TALK ABOUT HER. BUT SHE DOES NEED A BIG START TO JUMP HER CAREER MORE BUT SHE DOING GOOD





Anonymous

said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it
equifax debt consolidation leads Pay debt suntrust debts owed camera hidden surveillance system debt consolidation equity loan advice debt financial consumer council debt national Leyes espaolas permiten el detector radar policia Debt debt elimination reduction asian baby names bad debt home loan Fha refinance loan second mortgage11 Kinds bathtubs calvery collections debt Free debt help honolulu Debts legal death Adult toy stores in washington garden state debt consolidation Debt consolidation montgomery household bank mortgage