Tuesday, February 28, 2006

Kimora's Book Launch...

On February 27th Kimora Lee Simmons was in New York for the launch of her book "Fabulosity". I love Kimora's style but was this bookstore outside? If it wasn't outside, then that fur coat is a bit extra. You can check out some pictures below...



17 comments:








pizzazzsales.com

said...

i love that top, great color on her. pizzazzsales.com





Rockstar

said...

i love kimora. i might just read that book.





Anonymous

said...

She is the queen a bling and she look good all the time. Dayum to have Kimora's life, shit must be nice.





Anonymous

said...

YEAH KIMORA YOU GOT IT GIRL! DIVA U ARE #1 STUNNA AIN'T NOBODY MAD AT CHA IF RUSSELL WAS MY HUSBAND I WOULD BE THE BUSINESS TOO! HANDLE IT!





Anonymous

said...

yeah but what's up with her neck???





Anonymous

said...

The power of the P.U.S.S.Y. That girl used what she had to get what she wanted. He has grown on her now and she really loves him. I admire their relationship. She is a very professional woman. She has it going on!





Nee

said...

I ain't knocking Kimora because she's working it out for sure--but I have more respect for a woman that gets her shit without having to resort to using her "power" or marrying an old man she probably didn't really love..





Anonymous

said...

Well your broke so who cares?





Anonymous

said...

^^^your dumb ass since you responded to her comment





Nee

said...

LMAO--Compared to Kimora we are ALL broke--I suppose you were trying to be nasty but it doesn't matter if any one cares about my opinion, it's just the fact that I get to express it freely...so-keep using your "power" instead of your own brain and maybe you'll be like Kimora too--but more likely you'll be like Karrine Stephens because most intelligent men don't fall for the so-called "power" enough to marry it...





Anonymous

said...

Is having money her only redeeming quality? She looks like an expensive Shar-pei. Loud and gaudy does not eqaul class, and yes i am comfortably broke adn do not worship those with money.





Anonymous

said...

Wow.^^ Anon above I think just SHUT IT DOWN. snatched the words right out of my keyboard!
With that wealth,comes a whole lot of other things we may not even know about, so may god bless her and hope one day with some wisdom.





Anonymous

said...

THAT IS MY GIRL..I WANNA BE JUST LIKE HER ..ONLY I WOULD KNOW WHEN TO SHUT THE F**K UP SO PEOPLE WOULDN'T START HATING ME.





Anonymous

said...

Nee^ is a full Kimora Lee Hater! as for Comfortably Broke person^...you must be real ghetto to be comfortable broke lol. Are you and Nee friends?





Nee

said...

^You must be trying to get to the top by using your "power" too because obviously I hit a nerve--keep trying though-LOL





Anonymous

said...

I'M SORRY KIMORA FANS, BUT YOUR GIRL IS FAKE...IF YOU CAN'T SEE WHAT I CAN SEE THEN YALL BLIND...WHY IS SHE RIPPIN' PEOPLE OFF WITH THAT CHEAP ASS CLOTHING LINE? I AGREE SHE MARRIED RUSSEL FOR THE MONEY...MONEY AIN'T EVERTHING...AND MONEY CAN'T BUY LOVE OR RESPECT...BUT THEY SEEM LIKE THEY DESERVE EACH OTHER CAUSE HIM AND HER GOT PERSONALITY ISSUES...I HOPE THEIR KIDS DON'T TURN OUT LIKE THEM





Anonymous

said...

What a great site
» » »